10 Aralık 2010 Cuma

sarı kız

Okulda aslıhan diye bir kız vardı ve onu çok seviyorduk. En ufak frikiğine bakıyorduk her zaman sıkışık yerlerdeyken ona sürttürerek geçiyorduk. Onu düşünürek 31 çekiyorduk. Benim adım maho ve arkadaşımın adı ardaydı lise 1dik. Aslıhanın o küçücük götü ve daracık amını hem hayal ediyorduk o mavi gözleri ve sarı saçları çok güzeldi. Okulun kapanmasına 1 ay kala artık okula 10 kişi filan geliyordu. Ardayla ben ise ona karşı olan tacizlerimizi arttırmıştık. Bir gün beden dersi vardı. Ogün bizim erkek beden hocamız gelmemişti sadece kızların hocası vardı ve aslıhan ayağını burkmuştu hocadan izin istiyerek revire gitti. Bizde çaktırmadan revire gittik. Aslıhan . yatakta yatıyordu revirdeki doktor ona izin vermişti(bizim okulda eğer durumu biraz kötüyse yatağa yatırırlar az uyumadık öyle :) işte sonra ardayla bizde gittik ve doktora dün sabahladığmızı ve baş ağrısından öldüğümüzü söyledik oda tamam içeri geçin uyuyun sizde dedi kadın zaten umursamaz biriydi. Bizde içeri girdik ve birde ne görelim! Aslıhan amını parmaklıyordu! Bizde bunu görür görmez direk yarrakları çıkardık aslıhanın ağzına sokmaya başladık. Çok hoşuna gitmişti bu onun. Sonra arda dedi ulan soyun orospu dedi ve aslıhana amdan vermeye başladı. Benim yarrağımı yalıyor onun kinide içine alıyordu çok zevkliydi. Daha sonra lan ibne arda dedim değişelim biraz ben sokam milli olam dedim kabul ettti ve şimdi ben amına sokuyordum ardanın ve aslıhanın suları birbirine karışmıştı cıvık bi am olmuştu ama bu benim kocaman yarrağımın ona girmesine yardımcı oluyordu. Aslıhan ise dayanıklı kızmış valla hiç çığlık atmadı. Böylece gelip gitmeye devam ettik bu kızla. Kız en sonunda bi boşaldı o . zevkle 10 saniye sonra bende boşaldım ama hamilelik filan olmasın diye çıkarıp o mandalina gibi memelerine akıtım ve ona yalattım. Arda ise hayvan herif yalayıp duruyordu memelerini döl ü görünce bıraktı. sonra aslıhana ağızdan gene verdik ardada göte sokmaya çalışıyordu ama olmadı çok küçüktü. Vaz geçip ama saldırdı bende 3.kez boşaldım ağzına. Aslıhanın her yeri döl olmuştu. Artık bizimle 2 haftada bir sikişiyor 1 yıldan beri. Bi gün arkadaşını da getirmişti oda başka gün anlatırım.Ah aslıııııııı.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa