8 Aralık 2010 Çarşamba

jigolo

mrb 19 yaşındayım Bu hikaye başımdan geçmiş bir olaydır. ben lise zamanında sorunlar yaşayan ve genelde erkeklerden çok kız arkadaşa sahip bir gençlik dönemi geçirdim. Arkadaşlarım arasında sevilen ve beğenilen bir insandım. Daha sonra okuldan atıldım ve şuan ismini veremeyeceğim bir yerde vale ve korumalık tarzı işlerde çalışmaya başladım. Çok para kazanıyor kazandıkça daha fazla kazanmak istiyordum birgün bir insanla tanıştım ve hayatım değişti. Beni çok beğenmiş olgun bir erkek ve dahasıda var bana hertürlü ihtiyacımı karşılayacağını ve yardımda bulunacağını söledi bunun üzerine bende jigololuk yolundaki ilk tecrübemi edinmiş oldum tek huzursuzluğum AİLEM duyarsa nolucaktı? onun dışında herşey yolunda gidiyordu her gece zengin ve ünlü isimlerin evine gidiyor deliler gibi sevişiyorduk kadın- erkek farketmiyordu. Çok hoşuma gidiyordu ve daha fazlasını istiyordum bu nedenle bu işi meslek haline getirdim. düşüneniniz olursa numaram 05356623950 bunlardan bana ulaşabilir size unutamayacağınız anlar yaşatabilirim pişman olmazsınız

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa