7 Aralık 2010 Salı

Sınıftaki Esmeri

bir bahar gününde dersimiz bilgisayardı arkadaşım beriwan nöbetçiydi ben ise derse girmemiştim o günde uçurtma yapmıştık teknoloji tasarım dersi için oturup konuşuyorduk benimkide ona bakınca kalkmış be saklamaya çalışıodum birden aklıma uçurtma uçurtma fikri geldi ona söledim oda kbl etti we hemen ipi sarkıtmaya başladım oda uçurtmaya uçutmaya başladık bana dediki uçmuyo bene hemn arkasına geçtim hafiften hafife yapıştırıorum baktık uçurtma uçuyo bende zevkimi alıorum ben biraz geçtikten sonra zewke girdim ve hafiften zorlamaya başladım bakrım kız elini arkaya attı we sikimi tuttu ne yapiosun dedi bende ne olur kimseye söleme dedim yalwarmaya başladım bana şöyle dedi eğer her bilgisayar dersinde sadece yapışırsan bana kabul ediorm dedi bende zevkle dedim we hemen sıraya geçtim ve üstüme oturttum zewkten uçuodum o ince külotlu çoraplarını indirdim ve götü ve amcığı karşımdaydı elliyip akıtmak istiodum ama olmuodu we sikimi kızın eline werip sıwazlamasını istedim kız sıwazladıkça ben zewkten uçuorm eni sonunda irkilerek boşaldım eline we eli hepsi sperm oldu spermleri yalamaya başladı we zile 2 dk kala bu işi bitirip önümüzdeki derslere baktık

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa